Nowhere you can be that isn't where you're meant to be.




Det finns en artist jag verkligen beundrar, som jag tycker är helt och hållet otrolig, någon som tar mig med storm. Det är Michael Jackson. Det har det varit i nåt år men på senare tid har Justin Bieber skickat lite samma vibbar till mig. Och nu efter jag gjort ett arbete om Beatles har de tagit mig med storm. Jag har upptäckt hur jäkla otroliga de är. Inte för att jag tycker deras musik är så bra men deras känsla som grupp är otrolig, och Paul McCartney vilken känsla alltså.

Så här har ni min nya lista på personer/grupper jag beundrar:

     1. Michael Jackson
     2.
     3. Beatles
     4.
          ~
     9. Justin Bieber.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0