In summer, the song sings itself.

Har haft så mycket att göra så att jag inte har haft tid/orkat blogga. På måndagen åkte jag ner på stan med Momo och träffade senare Robbin, vi hade det såklart bäst. Efter det var det bara hem och mellanlanda och sedan ner på träning.

Idag har jag haft en underbar sommarlovsdag
, sov ut riktigt ordentligt och vaknade till klarblåhimel, sol och värme. Jag begav mig till Johanna och sedan vidare mot framnär för bad och solande i den härliga värmen. Tog en lång och svettig promenad hem och nu har jag setat i solen och läst och jag vet inte hur mycket jordgubbar jag ätit.. nu på kvällen har jag haft egentid. Har duschat, haft hårinpackning och så vidare+ pumpat musik.


Känner att det blev en j*kla massa text där så bjuder på två bilder som togs innan skolavslutningskvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0