I kissed you good bye at the airport. I held you so close to me. I said " so here we are now and I can´t stop from crying ".

10:40 landade planet, här i Västerås. Hemkommen från två helt obeskrivliga veckor i Puerto banus med min homie Felicia och hennes famillj.
Det gjorde så ont inom mig när flygplanet lyfte från spansk mark och jag verkligen insåg att jag bara levt en dröm dessa två veckor, att det var nu tillbaka till verkligheten. Kommer sakna"saknar" allt som vi gjort, sagt, upplevt, allt som går att sakna saknar jag. Allt känns så fel nu när man är i Sverige, som om det är menat att man ska ta flyget tillbaka och börja leva påriktigt, resan var som pusselbitar som äntligen fallit på plats.

Om en månad..che boulodo.


Kommentarer
Postat av: che

hola mi che bebis! ville bara säga att du är bäst bäst och angående fredag så blit det perfekt

2011-08-01 @ 00:25:41
URL: http://feliciafagerstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0