här har ni tre små tips från mig

Idag får ni tre små tips av en sjukling.

Första tipset tycker jag är skitbra(kanske är det bara jag som tycker det är bra..)!! Har kommit på det själv och kommit fram till att det verkligen funkar. Så till tipset.. om du känner dig sötsugen eller liknande, borsta tänderna. Oftast går man hemma och vankar och stoppar i sig några kakor bara för att. Så ta tandborsten och borsta dina små gaddar fort så försvinner det. Man är ju aldrig sugen på att äta något när man borstar tänderna.

Bra eller inte, inte vet jag. men rena gaddar får man ju i alle fall!


 


Andra tipset är en handkräm från apoteket.(den på bilden ovanför). Den är obeskrviligt bra. Man blir len som bara den hur torr man än är, och det är det som behövs nu på vintern när man är lite extra torr.  

Och så sista tipset. Denna webshopping. Har bara ett ord att säga bäst bäst bäst!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0