nu drar jag iväg på handbollscup

Det är jullov, klockan har precis överstigit sex (på morgonen) och jag är uppe. 
Dubbelkollar att jag packat ner alla saker, för hur hämskt skulle det inte bli om jag märkt att jag glömt något som trosor hemma och gå bar om rumpestumpen hela helgen. Det skulle inte vara så kul.. Men tror jag har allt med mig!!

Jag har ängnat timmar åt tidsinställda inlägg flera dagar denna vecka inför denna resa. Bara så ni vet det också. Inlägg kommer. 

Önska mig lycka till. 


Kommentarer
Postat av: Albinelida

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2012-08-10 @ 12:25:55
URL: http://albinelida.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0