här har ni en samanfattning av min underbara dag


bild i julas.

Vilken dag det har varit idag, allt har rent sagt varit misslyckat.. :D
Det börjar med att jag anstränger mig för att komma upp ur sängen, krälar mig ner till köket, fixar frukost, sätter mig ner för att äta och då undrar Chanette om inte jag har sovmorgon idag? Jo, juste, super.
Morgonen fortsätter och jag tar en tidigare buss för att hämta mina löparskor hos mamma, jag packar ner skorna i en påse men glömmer påsen på bänken. Det kommer jag inte på förren jag är påväg med bussen hem på eftermiddagen.Det blir kväll och vi ska ha träning då får man reda på det endast blir springning för tydligen kan vi inte träna i hallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0