mina favorit gratis appar till iphone/ipod

    

Tänkte ge förslag på tre gratisspel som jag brukar sitta och underhålla mig själv med i alla olika tillfällen. I och för sig tycker jag om alla tråkiga spel känns det som, men självklart tycker inte jag det är träkigt.. ;)

* Doodle jump. Roligaste spelen jag har, man kör bajsrace med bajskotten ner för toapappret, man får inte komma utanför. Mycket roligare än vad det låter!

* Fall down. Ett spel som man bara ska ta sig neråt genom olika hål. Vet inte hur man ska förklar men kuö är det i alle fall.

* Sist har vi Bubble xplode som är jättebra som tidsfördriv. Smälla massor av bubblor i olika mönster går det främst ut på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0