And you've got a smile that could light up this whole town

Min fredag har varit perfekt. Det var i alle fall det jag trodde den skulle  bli. Hur kan en dag utan en ända lektion bli dålig? Jo så blir det när allt man planerar in under denna dag går misslyckat. jobbigt. Har i alle fall hämtat mig från sura ohjälpsamma expediterm borttappade böcker och en klumpig Malin.



kan inte sluta skratta när jag tänker tillbaka på igår.

expedien: hej
malin: eeh.. hej ja. Jo min lampa.
epediten: Din lampa?
malin: Ja där är den(pekar glatt). den där eehm, eh ja ficklampan den är min, min.

..tystnad

malin: Asså jag glömde den fickla.. nej jag menar glö..glö..glödlampan, JA, glödlampan, så är det ja. Den är min!
expediten ser konstigt på mig. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0