Alla gör misstag, vissa är bättre på det än andra bara.

Vilken dag, gud vilken dag det har varit idag. Skolan har varit en ren cirkus. Plus i kanten var att allt avslutades med det bästa . Jo, jag tappar bort mina nycklar, hittar dom ingenstans, ingan lärare kan hjälpa mig förren skolan börjar igen - efter sportlovet. Hur skulle jag göra med plugg, gymnasieval, jacka allt som fanns i skåpet? Super, traskade hem inte så glad, höll tummarna att jag inte behöver gå om nian, haha. Men vad händer då? Jo två killar från skolan knackar på hemma hos mig för att lämna dom, hur underbart var inte det? vilken lättnad. 

Väntar på att goda maten ska bli klar, fläskfile- klyftpotatis- beasås. Sedan ska jag iväg och titta på fotboll och träffa gamla vänner, ser verkligen fram imot det!



Efter att fått ut mina grejer ur skåpet, tar jag mig ner på stan för att träffa pappa i en galleria och hämta min mobil jag glömde där igår. Pappa idag -.- haha : 

     pappa: Hur fan kan du lyckas glömma allt hela tiden? Du är otrolig.
     malin: Ja,jag vet inte..
     pappa: Du får inte glömma att lämna gallerian nu, de stänger snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0