nu har jag "förtidsröstat"

I torsdags förtidsröstade jag. Lite oväntat att det skulle bli då men jag kände mig säker på mitt val och valde att rösta då. Jag är ju bara 15 så inget "riktigt" val för mig så jag fick nöja mig med skolval som igentligem ska göras igår. Men jag var hos tandläkaren igår så det blev att förtidsrösta.

Jag tar skolvalet ganska allvarligt inte därför att jag tycker det viktigt utan att jag tycker det är riktigt kul! Jag tittar på debatter, läser artiklar och tar in all information jag kan få. Har så länge jag kommer ihåg då jag vetat någonting om politik hållt med alliansen. Men riktigt vem vet jag inte riktigt. Men nu är det bestämt och min röst hamnade på folkpartiet.




Kommentarer
Postat av: ..

Röstar blått, det är bra!!



Skriv ett inlägg om varför just folkpartiet?

KRAM

2010-09-19 @ 22:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0