i miss you daddy

Jag vet inte om jag skulle rekommendera filmen eller inte. Under hela filmen hade jag en klump i magen. Filmen var bra men det var så ofattbart att något sådant här har hänt på riktigt. Ni som gillar sanna och tragiska historier, se den.




kommer ihåg att jag och min syster lyssnade på den här och grät samtidigt som jennie tittade på förhäxat. Jag minns det så tydligt och än idag vattnas tårarna av att höra den lilla flickan prata. Jag själv skulle aldrig klara av att mista min pappa, tanken om hur det skulle vara finns inte ens.

Kommentarer
Postat av: smyckestokig

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då )



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-09-13 @ 01:52:05
URL: http://smyckestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0