från och med nu lovar jag malin ella linnea eneroth..

.. att bättre på mig riktigt ordentligt

Fick nyss veta från jojjo att jag var riktigt dålig på att uppdatera och det visste jag verkligen inte. Måste bli mycket bättre på att uppdatera och sprida ut inläggen under dagen. Ni får lite låtar så inlägget inte blir så tråkigt nu.

Det är det att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om och så är min kamera sönder så jag tar inte så mycket kort. Då blir det inga inlägg men jag får inspirera mig  själv lite och bättre mig ordentligt. lycka till malin


ja ingen har väl missat denna lilla gosse

Kommentarer
Postat av: johanna

bra där malin !

2010-09-05 @ 12:44:14
Postat av: jennie

[email protected]:D

2010-09-05 @ 13:01:57
URL: http://jennielinneas.blogg.se/
Postat av: roosa

bra, för din blogg är faktiskt riktigt rolig att läsa så det skulle vara kul om du uppdaterade lite mer!:D

2010-09-05 @ 13:14:13
URL: http://rroosas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0