m m m m alin



Skulle igentligen lagt upp det här imorse men tiden räckte inte till mer än att ta bilderna. Det skulle väl ha stått något i stil som hejsan svejsan äntligen en lungn och skön morgon där jag har tid till allt. Underbart. Men nu börjar det dra ihop sig och jag ska iväg till skolan.

Istället publicerar jag det nu och nu blir texten följande. Har inte tid med mer än att skriva det här, kul med plugg i stora lass glass. // nä så mycket pluggande har jag inte med så pass mycket att jag inte har tid att sitta hät just nu.
hörs ikväll istället!

Kommentarer
Postat av: alexzandra

frågestunden e avslutad,har svarat på din fråga;)

2010-10-05 @ 21:49:06
URL: http://stylebyalexzandra.blogg.set

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0