du är speciell, precis som du är



Nu ska jag iväg på träning sen ska jag hem och äta. På kvällen blir det mys med film, The basketball diaries. Jag älskar verklighetsbaserade filmer, specillt om det har något med sport att göra. Det är en perfekt dag för film, önskar det kommer börja regna också. Något som också är perfekt en dag som denna är att läsa tidningar. Men har ingen ny så jag får nöja mig med min bok, som jag äntligen kommer att ha tid att läsa. Wiihoo.
(bilden tog jag innan sommaren från sofis mode tidningen)

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Tack för att du är med i dagens blogg!

Drar en vinnare snart



//liindblaads

2010-10-08 @ 22:04:05
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0