Jesus har uppstått

När man har en turdag, vad är det då??
Det har alltid jag undrat om det är en dag som massa småsaker går bra, som att lektionen är inställd, gjorde rekord på biptestet och vann en hundring på en trisslott. Eller om det är när saker som brukar gå dåligt går bra som matteprov eller gå till tandläkaren. Eller så kan det vara en stor bra sak som händer som om man fått reda på typ största drömmen gått i uppfyllelse som att man s ka få hund eller man ska åka till drömresemålet, då ingenting annat kan förstöra dagen även om andra saker går dåligt. En sån dag hade jag idag, jag fick lov att springa till bussen i morse så jag skulle hinna, jag hittar inet mina nycklar och jag ska ha jättejobbig och tråkig träning idag men allt det här "tyngde" inte ner mig som det brukara göra för idag hittade jag min kamera som vart borta snart i ett år. Min älskade bästa lilla kamera hittade jag i min låda som jag har öppnat säkert mer än hundra gånger sen den försvann. MIN KAMERA HAR UPPSTÅTT FRÅN DET DÖDA

några bilder från min förra födelsedag tagna med min kamera




Kommentarer
Postat av: ida

malin....... hahahahaha din utter, typiskt dig:D

2010-05-12 @ 23:11:49
URL: http://bbarahennes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0