vanligt hos mig

mamma: Så, vad ska vi äta i helgen?
jennie: Idag äter vi oxfile i alle fall.
jennie: och så kan vi göra någon god sallad.
mamma: jag har kommit på något som blir en överaskning.
malin(jag): Jag vet vad vi kan äta.
mamma: vi måste köpa hem fetaost.
malin: men haalåå jag vet!!
jennie: nu börjar vi komma in på rätt spår.
malin: haallå, hållå vill ingen veta vad jag tycker?
jennie: (sjunger/skriker) jenniiiiiie, jeeenie, jeeeennniiiiie!!
malin: (sjunger/skriker) jeeeeennnnniiiiiie, jeeeenniie, jennieeee!!är du nöjd nu kan jag inte få säga vad jag vill ha?
jennie: men jag vill inte ha fläskfile, de täter vi jämt.
malin: men ååh det är så goott

//kramisar maliN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0