Ska börja nu..



- minska på godis och massor annat gott. Och verkligen inge småätande

- jag ska lägga mer tid på bloggen och göra den roligare. Mer bilder på tex dagens outfit, skriva lite om kändisar och lite intressantare inlägg helt enkelt.

- Jag ska ta hand om mitt hår bättre, vill få det långt:)

- Jag ska höja en del betyg i skolan


Ja det här kommer man nog ihåg, nyårslöfterna. Men frågan är om man följt sig efter dom och tyvärr är mitt svar nej. Jag göra bara mer av det jag skulle minska på och gör saker mindre som jag skulle göra mer av. Äter mer godis, plattar håret mer och sånt, det går lite sämre i skolan och så har jag verkligen inte bättrat på bloggen.

Så nu ska jag verkligen börja med allt!!
Jag ska göra allt för att förbättra mig, så jag börjar med att lägga upp några träningstips ikväll som jag kommer följa och så ska jag fixa designen imorgon för just nu är min header fruknansvärd och så ska jag klippa mig imorgon.

//kramisar maliN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0