skolavslutning

Nu är klockan 0618 och jag har duschat! Hade bestämt att jag skulle gå upp direkt när klockan ringde 0530 och så blev det, jag låg bara kvar några minuter eller typ en kvart tjugo minuter men bättre sent än anldrig. Jag vaknade upp med fortfarande en röd solbränna på benen så jag var påväg att gå och lägga mig igen och vakna precis innan jag skulle åka, då skulle jag sätta på mig mjukisdressen och ta busseb till skolavslutningen. Men smart som jag är kom jag på att jag kunde ha genomskinliga strumpbyxor, för då syns det röda inte mycket alls.

Så hoppas alla får en bra avslutning nu och ett börjat bra sommarlov, ni som får sommarlov idag och nin som redan fått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0