längtan tar snart över..

Att man  kan sakna en person så mycket på en sådan kort tid visste jag inte. Somnade igår efter mycket tårar i min systers säng och vaknade för en stund sen av att jag nyste av hennes alla blommor hon fick på studenten. Alla växer upp även man inte vill det men det har gått lite väl fort och jag har inte hunnit vänja mig vid det än. Jag vill inte tänka på gånger vi åker utomlands, åker till stugan eller bara tar en picknick med familjen och hon inte är med, det har ju alltid vart vi. Jennie och jag i alla stunder. Saknar idg min älskade syster, älskar dig men det vet du redan..




Kommentarer
Postat av: jennie

jag älskar dej min ängel! vill börja blogga , hur gör jag? fixa till mig <3 kom ner till mig nästa vecka, ja betalar . puss

2010-06-15 @ 19:47:27
Postat av: m a l i n

älskar dig med min groda, jag försökte fixa till dig men jag kunde inte men kan fråga johanna om hon kan hjälpa mig. När jag fixat skickar jag ett meddelande till dig på facebook.

Jag vet inte om jag får, kenske. Ska prata med mamma, puss..

2010-06-16 @ 11:25:52
URL: http://fanjagdrunkna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0