Idag är det ingen vanlig dag för det är kronprinsessans födelsedag hurra, hurra, hurra..

Idag är det den 19/6 och i och med det är våran kronprinsessa gift. Nu rullar hon fram på sin kärra och vinkar med sin stela handen åt folket och tittar på hästarna som är klädda i silver och männen som skyddar henne om någon kommer döda henne, bara någon skulle gjort så för mig så skulle livet vara lite bättre. Visst hon är kronprinsessa och det är ganska stor chans att någon jävel sticker fram en pistol och skjuter henne men ändå..jag är inte det största fanet av kungafamiljen så det kanske därför jag tycker allt är så överdrivet.

Tyvärr så är det även att vissa är lite mer värda än andra och det är så världen ser ut just nu. Och då menar jag inte skillnaden mellan kändisar och mig utan skillnaden på oss som bor i exempelvis Sverige och de som bor i Kongo. Världen är så orättvis och det behövs en förändring och det är nu!


Trots det är Victoria och Daniel värda ett grattis, grattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0