äntligen har jag packat klart och vi ska snart åka/äntligen hemma efter flera timmar i bil

äntligen har jag packat klart och vi ska snart åka.
 Nu är äntligen väskorna färdigpackade och de håller på att bäras ner till bilen just nu. Raka vägen till göteborg nu och fick inet ha datan med mig så det blir inte alls mycket bloggning i helgen kanske ett eller två inlägg om jag får tag i en data. ha det bra för jag kommer ha det bäst.(skulle skrivits i fredags)

äntligen hemma efter flera timmar i bil.
Fem timmar i en bil är inte det bästa jag vet exakt men nu är äntligen den långa tiden över. Mcdonalds blev det på vägen hem och glöm inte burger king också. Gratis är gott!

malin(jag): Ursäkta när får vi våran burgare, vi har väntat i 25 min och har inte hela dagen på oss?
kassan: Oj är det så?
malin: Ja tyvärr så är det så.
kassan: Förlåt jag fixar det nu.  Visst var det till både dig och den andra tjejen.
Jennie: Aah det var det.

Ja man måste ju säga ja när man kan få något gratis!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0