SVAREN PÅ FRÅGORNA PÅ FRÅGESTUNDEN:

Allt bra?:
Ja, super:)

Favoritaffär?:
Jag vet inte riktigt, handlar från massor av olika men jag tycker om MQ, jc och H&M väldigt mycket och ginatricot är väl helt okej också.

Varför bloggar du?:
Jag tycker det är väldigt kul och så kan det vara kul för mina vänner och läsa om min vardag. Och så är det jätte kul när jag får fina kommentarer.

Vad vill du jobba med?:
Det finns massor jag skulle vilja bli men det jag funderat mest på är advokat och typ psykolog eller något liknande.

Vart ser du dig själv om tio år?:
Jag ser mig studerande, kanske i något annat land. Vill ha barn men jag vet inte om jag har det om tio år, kanske senare när jag pluggat klart.

Vad är din högsta dröm?:
Väldigt svår fråga men en av mina drömmar är att min pappa ska bli frisk och att jag lyckas inom mitt yrke.

Om du fick vara ett djur för en dag, vad skulle du vara?:
Jag skulle vilja vara min hund, Django. Det skulle vara kul och se hur det är att vara en hund och då skulle jag få reda på om hand trivs och har det bra.

Favorit färg?:
Grön och rosa och på kläder är det svart och vitt.

Favo blogg?:
Jag älskar att läsa Kissies blogg, den underhåller.

Känner du igen mig?:
Nej?

Vart bor du?:
Jag bor i Västerås.

Dröm resemål?:
Det är att åka till USA och bada, shoppa, gå på tivoli och göra massor av roligt. Det skulle vara en otrolig upplevelse.

Drömjobb?:
Internationell advokat.

Favorit bloggare?:
Även om jag inte tycker om Kenzas blogg så mycket så älskar jag hennes personlighet, hon verkar så snäll och omtänksam.


Favorit superhjälte?:
Tyckte det här var en jättesvår fråga för superhjältar är inte riktigt min grej men Hancock är en cool och annorlunda superhjälte så det får bli honom.

Bloggidol?:
Jag har faktist ingen aning, tycker om Kissie men jag tycker inte om hennes personlighet. Och ja jag vet inte riktigt, det finns delar av bloggare jag tycker om.

Hur gillar du att spendera helgerna?:
Det är väldigt olika men jag älskar att ha myskväll med kompisar och såklart godis.

Drömmar?:
Min dröm just nu är såklart det jag skrev på en tidigare fråga. Lite smådrömmar just nu är att få en systemkamera, gå ut nian med bra betyg och komma med i länslaget.

Varför började du blogga?:
Jag började blogga för att de flesta gjorde det, så jag ville se om jag också skulle tycka det är kul.

När började du blogga?:
Snart ett halvår sen.

Vad har du för kamera?:
Jag har ingen kamera just nu, hade en jättebra canon som är borta nu:(


Vart vill du helst resa?:
USA

Om du fick ändra något i ditt liv, vad skulle de vara?:
Vill inte ta upp det jättemycket men jag gjorde en sak mot en vän som jag kommer ångra hela mitt liv.

Vart får du all insparition ifrån?:
Ja om du menar om bloggen så får jag det mest av andra bloggar. Jag kommer på det mesta själv och gör min blogg så som jag skulle vilja läsa i andra bloggar.

Vilket är din favoritband/artist?:
Har ingen direkt favorit men jag tycker om Beyonse.

Vem/vilka är dina bästa vänner?:
Min bästa vän är johanna och kommer alltid vara även om hon älskar eller hatar mig.

Haft en bra dag?:
Köpte data så ja:)

Vem är din förebild?:
Väldigt svårt ,johanna är en förebild för mig. Om jag ska välja en kändis så väljer jag Tyra Banks och Malin Åkerman

Berätta om din familj:

Hur många syskon har du?
Jag har en syster som heter jennie och två halvsyskon som heter Theresia och Frej.

Familj?:
Förstår inte frågan?

Hur är dom, vem är bäst? Sämst?
Jag älskar alla och alla har sitt eget sett att vara på. Det skulle ta timmar att svara på hur dom är så det orkar jag inte. Och jag tänker absolut inte svara på vem jag tycker om mest och sämst för det finns inget sånt för mig. Jag älskar alla även om jag inte känner alla så bra.

Vem beundrar du mest?
Jag beundrar min pappa mest. Han är stark och klarar allt. Han försöka hjälpa mig mycket och han gör så att jag orkar. Han hjälper också andra männinskor även om han får skit för det, plus att han är sjuk och visar inte mycke tecken på svaghet.

Tack till alla ni som ställde de underbara frågorna

//kramisar maliN









Kommentarer
Postat av: ANNA

SKA JAG HA BLOPPIS ELLER INTE ? VAD TROR NI ? KIKA IN OCH SÄG VAD DU TYCKER !

2010-01-24 @ 17:43:24
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: johanna

hahah älskar dig oavsätt vad sär!

2010-01-26 @ 16:49:13
URL: http://johannablomstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0