hissar och dissar



HISSAR:

Jag vill helt klart hissa att jag hörde fåglarna kvittra igår morse. Det kanske inte är så långt till vårenb ändå.

Jag älskar Sofi Fahrman kllädstil. Hon har alltid på sig någonting snyggt och vågat. love it

 
Sist vill jag hissa bruna ögon. Självklart ska det vara rätt brunt men när det är rätt och det är såhära lite blankt i ögat, ty glittrar till när han skrattar faller jag haha. Det finns inget finar eän bruna ögon!!!

DISSAR:

En sak som jag hatar när det inte finns något på tex jackan eller handduken att hänga med. Det är väldigt drygt och jag hatar det.

En sak som jag har närkt är att priserna på ginatricot har gått upp. Förut så gjorde det inget att det var dålig kvalite på kläderna på gina för det var blilligt men nu, visst är det billigt men det är inte billigt för sån dålig kvalite

//kramisar maliN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0