min dag på s k i d o r på kungsberget

Jag gick upp riktigt tidigt idag så att jag skulle komma i tid till samlingen till skidresan. Ville verkligen inte komma försent och försova mig en dag som denna så väckarklockan rang klockan sex i morse. En annan som försov sig var istället elin  hhaaha men det gick bra ändå. När vi väl kommit till kungsberget efter nästan två timmars resande så lärde jag mig sätte på mig pjäxor och skidor som var ganska krångligt i alle fall pjäxorna, ont gjorde det också.
Ja när jag såg backarna ångrade jag stort att jag åkt med och inte fören jag jag åkt den lättaste gröna backen så insåg jag att det inte var jättefarligt men lite farligt var det såklart. Första gången jag skulle hoppa av liften så gick de tinte sådära jättebra jag ramlade på julia och då ramlade julia så att maria också ramlade, så där låg vi i en hög.
En sak jag är nöjd med är att jag aldrig gjorde så att de fick lov att stanna liften, därimot ramlade jag några gånger av liften. Det gick ganksa bra att åka tills jag kom till den blå backen, då upptäckte jag att det inte går så bra om man inte kan bromsa. Tidigare hade jag kört störtlopp och kastat mig eller så hade jag kört slalom och åkt till farten tog slut men nu var det någon konstig bana så man behövde kunna stanna i en backe och det gick inte alls bra.
Jag vet inte hur många gånger jag ramlade,
jag vet inte hur många gånger jag skämde ut mig,
jag vet inet hur mycket jag skrattade men jag vet att det var jävligt roligt. Jag åkte inte fram utan jag ramlade fram, jag körde inet i skogen där flera fick hjälpa mig ut för jag fastnat, jag råkade köra upp på någon typ ramp så jag ramlade baklänges och jag körde rätt in i en vägg, ja kul va det men otroligt skämmit. Alla kom flög förbi oss och skrattade Bussresan gick i alle fall fort och var kul.

dagen för 4 av 5

0,5 drog bort för att det var så skämmit och 0,5 drogs bort för att jag var så usel och att det gjorde så ont i vaderna i början. Fyran blev för att det var så himla roligt, bra väder och trevligt folk haha


//
kramisar maliN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0