dagens godnattsaga skriven av malin eneroth


Ungefär såhär ser jag ut innan jag ska ut med Django på promenad ..

Nu till(pam, pam, pam, pam, paaaamm!!) Historien om Django och Malins vante. De va en fin vinterdag, snön låg perfekt och Malin och hennes underbara hund skulle ut på promenad i detta väder.
Eh, skippa i skitsnacket, jag tar det fort och enkelt. Django och jag var ute. Han var lös och snodde båda mina vantar när jag hade tagit av dem och skulle filma honom. Han lägger båda på samma ställe men tar ena och springer iväg med den ena. Men helt plötsligt är den vanten som han lämnade kvar spårlöst försvunnen. underligt? Ja det kan man säga. Letade i nästan en halvtimme utan resultat.


Ja typ såhär sne ser jag ut efter vanten försvann, helt skockad, confused..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan vi inte få en bild på din hund? den verkar så söt :]

2010-12-30 @ 22:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0