julshopping ~ de allra bästa med julen

Till alla Västeråsbor, eller ni som bor nära, som ska in till västerås och shoppa julklappar. Åk ner på antingen måndag eller tisdag då det är tomtenatta. Gud vilken härlig julstämning de kommer vara!
De är då jag kommer köpa alla mina julklappar, så hoppas att jag hittar till alla annars ligger jag risit till. (värsta fall åker jag ner dagen innan julafton igen)

tomtenatta västerås City öppet ---> 2100

Måste bara dela med mig av den fina upplevelsen fär några år sen på tomtenatta: jag råka försäga mig i vlt(västmanlans tidningen) vad jag skulle köpa till papa(y)

Kommentarer
Postat av: Jonnie

haha så brukar ja oxså glömma, svårt att veta ibland när man har många kommentarer :)

2010-12-16 @ 03:49:40
URL: http://www.Alwaysfabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0