daaaamp

Idag har jag varit och klippt mig för att försöka rätta tillgårdagens misslyckade klippning,men gick inte så bra:( Aja lite bättre blev de men har aldrig varit med om någon så jävla dålig frisör i hela mitt liv, förlåt att jag svär men så dålig var han!

Jag sa att han inte skulle klippa på längden men det gjorde han ändå. sen så är det lite hår som behöver växa ut så det blir bra igen, det sa han till och med självmen ändå klipper han det kortare. Så höll han på en timme och då stod han och tittade på mig halva av den tiden. När jag satt där höll jag på att dö för att jag var så arg!!!!!

och för den här skitten fick jag lov att betala 370:-



bild från so:n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0