vikten är inte livet?

Har läst på kissies blogg om den där tjejen som tog självmord pågrund av henne. Helt sjukt säger jag bara. Jag själv tycker inte man kan skylla allt på kissie. Därmed tycker jag inte att det är rätt att skriva så som kissie gör på sin blogg.
Hon är ju "miss perfect" enligt henne i alle fall. Men det hon skriver på sin blogg är helt klart kränkande. Jag är inte jättesmal men visst är inte jag en sämre person för de. Och om inte låren går ihop lite så är man typ på gränsen till aneroxia. Jag tycker det är så dåligt av en 18.åring att skriva om såna saker. Själv tycker jag en bloggare ska vara en förebild. Det är okej
att leka lite och locka till sig läsare som bland annat kissie och dessie gör, om man vill bli känd för att vara nån man inte är. Men jag tycker att kissie
har gått över gränsen och det hon skriver är hennes egna tankar och hon kan inte skylla på kissie(säga att hon är inte kissie.) Säga att det bara är en lek.
Leken har brytit mot reglerna

Kommentarer
Postat av: Ida

SVAR: Hahaha :P<3

2009-11-11 @ 21:16:22
URL: http://byidagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0