SKADEVI CUP

TORSDAG:

På torsdagen så tog vi tåget 0808, alla va trötta men det blev ändå en jätterolig och vaken åktur. Senare på dagen när vi kommit fram åt vi på kinarestaurang och tittade på en match på kvälllen.
Jag köpte också en halsduk för129:- och en tröja för 149:- på gina.
När alla sov försökte jag skriva ett inlägg på bloggen genom mobilen men det gick inte alls bra så det blev ingenting av.

FREDAG:

Elva hade vi vår första match som vi förlorade med 11-4, vi spelade riktigt dåligt tyckte jag så jag var inte alls nöjd. Morgonen hade vart seg och vi var inte alls vakna.
Vidfyra feem spelade vi mot Linne som vi spelade riktigt bra mot och vi förlorade med 14-10. Kärra och Linne hamnade senare i A-final och LInne vann.

LÖRDAG:

Idag så var det några styckna som började känna sig dåliga och Towe hade feber.
Vi spelade mot Allingsås och ví vann med 10-4. Vi spelade bra och allt rullade på tills gruppspelet blivit klart och vi spelade åttondelsfinal mot Tibro tror jag:)
Vi förkorade i alle fall och spelade en så dålig match så det inte är sant.
Det gåt inte att beskriva känslan jag hade då. JAg bar så missnöjd, besviken, arg och ledsen på en och samma gång. Aja vem bryr sig. Vi hade i alle fall åkt ut och livet gick vidare.
Det böev en sen kvälloch vi hade riktigt kul spelade mördaren och massor med mer.

SÖNDAG:

Vi hade åkt ut så det blev inga matcher för oss. Så vi packade ihop våra grejer tittade på matcher och njöt av den sista cup-dagen. Halv fyra vinkade vi av Skövde som sakta rullade bort bakom oss. Med oss hem har vi en hel del häliga minnnen som vi kommer skratta åt i flera flera år. Samtidigt som vi vinkade av Skövde vinkade vi också iväg några minnen för vissa saker som händer stannar där dom är.

Tack så mycket för alla matcher och allting där i mellan.
Bilder från cupen kommer förmodligen imorgon.


//kramisar maliN

Kommentarer
Postat av: ellen

LOVEUIVH

2009-11-02 @ 17:44:11
URL: http://elleennorden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0