LEGENDEN OM DARREN SHAN

Jag visste inte hur mycket klockan var igår när jag slutade läsa, jag visste bara attt det var sent och jag som skulle upp tidigt idag. Jag hade blivit helt fast av boken.
Jag var väldigt rädd på något sätt igår när jag skulle sova, jag reagerade på varje ljud och tittade nästan hela tiden så inte han skulle stå utanför mittt fönster av någon konstig anledning. Boken jag hade läst hade skrämt mig även  om den inte var läskig. Den hade fått mig att tänka hämska tankar och tänka fruktansvärda händelser som bara inte får hända men som hände i boken.

Den som skrivit boken säger att det hänt han/hon själv och det.Det skullle vara konstiggt om bärettelsen är sann men tänk om...
Jag önskar så gärnaatt det kunde vara nån somkunde berätta om den är sann eller inte. Det känns som att jag måste veta. Det är min högsta önskan att få veta just nu och det känns så konstigt för vad spelar et för roll igentligen?


//kramisar maliN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0