så typiskt mig.....

Jag ska börja med att säga förlåt att jag knappt skrev något igår. Jag kan inte säga att jag inte hade tid för det hade ja, det blev bara inte av:(
Gjorde ändå inte så mycket igår. Skolan som vanligt och så klart när jag cyklade till träningen igår körde jag rakt in i en taggbuske. Jag fick lov att lirka ut massor med taggar ur t-shirten så jag kom försent tillträningen.
Utan det var det inte så mycket.
Idag glömde jag också att lämna in lapparna till skola, fixa busskort så jag kommer till skolan och ett möte med handbollen.Det är så typiskt mig. 
En bra sak i alle fall är att  mamma kom ihåg att  hämta t-shirtsarna som jag laggt undan på Cubus.
 Sov så sött


kramisar maliN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0