elindag

Heej bloggen idag vaknade jag av låten barbiefest på stranden klockan åtta.
Cyklade till andra skoldagen som var på lövudden. Där gjorde vi olika lekar med arbetslaget och grillade.
Resten av dagen tillbringades med elin. Vi gick på stan där jag lade undan två t-shirts som mamma ska hämta imorgon efter jobbet. Vi bestämde också att gå på bio, Så vi sju satt vi i biosalongen och åt godis och tittade på
The proposal.Den var verkligen värd att se! Den var rolig, sorlig och så klart lite romantiskt också.Exakt som jag gillar det:):):)
Nu har jag precis sagt hejdå till Elin och tack för dagen.
+att det går bättre för mig med mitt sovande sista gången jag tittade på klockan var den tjugo i ett, så det går framåt. Men det tar nog minst en vecka att komma in i rutinerna med tidiga mornar:(
Hoppas ni haft en bra början i skolan.


kramisar maliN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0