njut av sista sovmorgonen....:(

Ja, jojjob kom idag eller igentligen igår vid sju-tiden så vi hade det kuligt
och bakade hallonpaj.
När vi bakat pratade vi och tittade på massor med konstigt på youtube hahaa jag dööööör.
Sen så tittade vi på en jätteläskig film med sandra,jennie,jojjop,cassie och så klart lilla jojjob,
eller jag tittade ju inte så mycket men ändå.
Senare hade vi det lite mer roligare och vid halvelva tror jag gick sandra och cassie hem.
Ännu senare gick jojjo hem, tror det var vid tolv-tiden:)
Så då var bara jojjop jag och jennie kvar så medans jennie var inte på datan roade jojjo och jag oss lite:)
Vi hade massa kul.

Men nu till det tråkiga: om en dag börjar skolan, det kommmer kännas så konstigt ochjag vill verkligen inte!!!!
Aja sånt är livet:( Men nu är klockan 0334 och jag ska försöka sova och njuta av sista sovmorgonen :(:(:(
ha det så bra och sov sött
 
kramisar maliN 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0