första riktiga helgen




Nu är jag hemma igen:)
Det var tänkt att vi skulle åka fem halv sex, men det blev vid halv åtta. När vi nästan var framme så stannade vi på burger king och åt! as gott! 
När vi kom fram till stugan packade vi upp och så, sen tog det bara lugnt.
Vaknade av mamma som höll på tidigt nästa morgon (lördag).
Sen åkte vi till skara sommarland!
Det var inte så fint väder men vi hade jättekul ändå. Två händelser:
1. HAHHA tappade bikinitrosorna och ALLA såg...
2. När vi skulle äta på restaurangen så råka jag ha ner hela min sprite .
 SÅ PINSAMT och så typiskt mig!!!!!
Aja när vi kom tillbaka till stugan igen gjorde vi inte så mycket vi åt hamburgare  och hade lite mys på kvällen.
På söndan badade vi och solade vi på bryggan och packade för att åka hem igen.

Så nu har jag duschat och packat upp, ätit osh träffat bästa Ardita som har kommit hem från Kosovo efter fem veckor.
Det va så kul att träffa henne igen:):):):)
Hoppas alla hade en bra helg


kramisar maliN 

Kommentarer
Postat av: Ardita<3

Det var kul och se BÄSTA Malin igen <3<3

2009-09-15 @ 20:51:04
URL: http://fanjagdrunkna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0