rekommenderar böcker


Tänkte ge några boktips nu när skolan börjat dra igång och lärarna tjatar om böcker. En del har lätt att hitta något bra för dem och vissa inte. Jag är den som har väldigt lätt att hitta böcker och tänkte därför dela med mig av böcker som är väldigt uppskattade av mig.

min favoritserie i böcker:
Legenden om Darren Shan. Älskar den här serien så mycket! Darren som det handlar om får vara med om saker vi männnikor inte kan tänka sig. En annorlunda bok på verkligenett bra sett. 

min favorit bok:
Audrey. En av de bästa böcker jag läst. Audrey blir känd när hennes expojkvän skriver en låt om henne. Grejen är att hon inte alls vill vara känd och försöker unndkomma det på alla sett. Riktigt underbart underhållande bok.

bok jag vill läsa nu:
Utan ett ord. Har läst de första sidorna och den verkar megabra. Cynthia är 39 år och ställer upp i ett tv program för olösta fall. Hon vill veta vad som hänt med sin familj som är spårlöst försvunna sedan 25 år tillbaka. Då Cynthia vaknar upp och huset är tomt. Ibland kanske det är bäst att låta det förflutna vila. den måste jag bara läsa!

Kommentarer
Postat av: ELIN

Bernys böcker är bra :) Pojken som kallades det är bra med

2010-08-18 @ 23:47:16
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: Pernilla - Vardag*Musik-Mj*Tips*Mode

Älskar tröjan din! ( Har en likadan )



MJ (L)

2010-08-28 @ 19:27:03
URL: http://pernillaheterja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0