liten sammanfattning

  
Nu har det blivit så igen att jag inte har skrivit på nån dag men men......
Så nu blir det en liten sammanfattning av dagarna. Det har varit regn regn massor av tråkigt väder, hösten påvääääääg!!!!NeeeeeJ
Och igåår hade vi nån skiiitttråkig föräldrarsak men detvar bara att stå uuut. Det är inte bara tråkigt som har varit, lite rolligt också:)För igår började nina i vår klass, så det va kul:)
Visade henne runt och lite så. Idag hade vi musik och jag ska spela in en skiva
hahhaaa årets skämt!Om jag gör det så får jag bättre betyg så jag mååste.
När jag skulle fixa låten så  var allt helt cp men tillslut så blev det klart.
Sitter nu och sörjer att jag har gjort första läxan i åttan+ att jag saknar despret housewives jättemycket! Älskar verkligen dee programmet, deet är det ända possitiva med hösten att de programmet börjar då,  tror jag;).......
Ni får sova så gott


//kramisar maliN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0