ända gången på året

Igår var de ju nyår! Så tänkte berätta lite kort om de. Nyårsmiddan var hemma hos mig. Vi fick besök, av bland annat Jojjo. Mat och mat och mat blev det innan jojjo och jag gav oss iväg med bussen till en liten fest för att förbereda det nya året. (En mening måste jag skjuta in här, fint folk kommer sent.) Jojjo, jag och en annan kompis skulle ta bussen till en fin plats här i Västerås som kallas Djäkneberget.Där skulle vi få den perfekta utsikten över hela stan, titta på alla frverkerier där hade blivit awesome. MEn så blev de inte såklart, bussen kom försent och vi villle inte sitta på en buss på tolvslaget!! De blev att traska hem istället och titta på film hos Jojjo. När under promenaden det blev nytt år vet vi inte, allas klockor gick olika och fyrverkerier small hela tiden.

Btw this was the outfit, icke bra bild men jojjo tog bara 1 bild om man inte räknar med..

.. de jag rörde mig på, som denna nedanför. Kände mig tvungen at lägga ut den HAHA


Yes I am a robot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0