1:a advent

Nu har vi kommit fram till 1:a advent, äntligen. Första advent.. grejen? har kommer upp på bloggen. Jul/vinter tipset kanske man kan säga.

Kategorin är varmt. Så här nedanför har ni massa saker som är bra, som jag tycker är extra snyggt, nödvändigt eller du får mest för pengarna för. Alla saker värmer något, eller är varmt, precis det som behövs på vintern. Bra julklappar är det också, något för alla.


varma ytterkläder


varm och goiga prylar till hemmet



Och så får ni mitt allra allra bästa vintertips. Till alla som gåt i skolan. Gå jämt och bär på en vanta. Där kan ni lägga, nycklar, mobil, penna, sudd, allt som behövs! Superbra, då tappar du inte bort något för allt är samlat på ett ställa.

Så ja, det här var specialiten som jag hade och bjuda på första advent, andra advent kommer nytt och helt annat, men en ledtråd jag älskar kab.


Kommentarer
Postat av: jennie

vart är tofflorna ifrån Malinpalin?:D

2010-11-28 @ 12:36:10
URL: http://jennierosendals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0