Start to smile and fake a smile. It's all the same after a while.





Idag är det underbara tordag, känns som att jag säger att alla dagar är underbara men det är de, alla på sina egna sett. Som jag sa idag före träningen:

malin: "Omg, imorgon är det, imorgon är det fredag. Jag älskar att säga det, för då är det fredag nästa dag. Men i och för sig så kanske fredagar är bättre då, för då kan man säga, idag är det fredag."
"
Ska pallra mig iväg till skolan nu, och jag måste erkänna att det känns skönt att träningen är inställd imorgon. Då hinner jag med allt eländigt plugg som behöver göras till fredagen. Det här är  livet!

Kommentarer
Postat av: Goranfride

Very Good Directory !!! Keep It Up.

2012-07-19 @ 06:39:58
URL: http://goranfride.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0