Malin Eneroth




FAVORITERNA

Musik: typ. Akon "angel" & Michael Jackson "much too soon"
Film: Finns inget bättre än Pirates of Caribbean filmerna, Johnny Depp loooove
Språk: Engelska, deras dialegt är så härlig!! 
Länder: Usa (inte för att jag har varit där men men).
Städer: Göteborg & London.
Skolämne: Helt klart bild! Mvg satt fint som slutbetyg.
Sport: Handboll att spela & fotboll att titta på!
Såpa: Ung och bortskämd
Tv Program: Behöver man äns svara på den här!? O.C & Desperate housewives. 
Efterrätt: Finns inget bättre än glass, njammi
Band: Öööh band? Då får det väl bli typ.. Black eyed peas maybe
Idol: Michael Jackson, Malin Åkerman  jag har många (; 
Klädesplagg: Mjukisbyxor hihihi 
Affär: Jag älskar typ alla affärer!! men typ h&m eller nåt 
Kex: Vad är ett kex typ?
Chips: Chips är inte min grej (; 
Läsk: Fanta vildabär!!
Bil: svart?? HAHA, nej men jag vet inte
Egenskap hos annan människa: När den bryr sig om en annan, hur den har det

NU TILL SAKERNA JAG VERKLIGEN HATAR:

Skolämne: Lättast fråga hittills! espanol
Mat: Fläsk .. blääh. Men jag älskar fläskfile!
Affär: Finns inga affärer att HATA som har med kläder att göra!!
Artist: Hatar ingen, men Evert Taube är väl inget man lyssnar på exakt
Tv Program: Jag hatar, eller mer ogillar typ program där de visar roliga videosar. 
Filmer: Det måste bli någon film som Sweeney Todd, även fast Johnny Depp är med :(
Egenskap hos annan människa: Jag hatar när folk skryter om sådant man inte har


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0