något ni inte visste om mig

Jag tycker på en skala 1- 10 en tio om rymden. Jag avgudar det, om man kan säga så. Lite konstigt kanske det blir men men. Jag tycker det är så coolt, allt är så otroligt. Min allra allra högsta dröm är att åka till rymden, när jag var mindre trodde jag alla kunde göra det men med tiden har jag förstått att det inte är så enkelt, tyvärr. haha..
Det är en plats som ingen annat en "normal" människa kan nå, uppleva. Därför är det nog så intressant, det är inget man knappt kan föreställa sig.


angående rymnden, har nyss tittat på "i rymden finns inga känslor". Den var så bra. Helt klart den bästa svenska filmen jag sett.  rolig scen från flilmen:

Simon ligger på marken efter att krockat med en man.

Jennifer: Jaha, här ligger du.
Simon: Det är ditt fel att jag ligger här!
Jennifer: Vah, hur kan det vara mitt fel?
Simon: Jag skulle springa in i dig igen så vi skulle kunna prata, men du var inte här som du brukar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0