Har satt upp mina nyårslöften

Mina nyårslöften är fixade och klara, ordentligt genomtänkta och jag vill verkligen lyckas så de ska följas mer än bra, de ska följas slaviskt. Så här har ni mina löften(kanske man ska kalla en del mål) aja neranför har ni dom alle fall:


*
Som nästan alla har varje år. Sluta äta gosaker jämt och ständigt. Men skillnad från andra ska jag verkligen lyckas med denna punkt, jag måste!!

* Börja planera. Planera allt från skola till att gå ut med hunden. Det är så otroligt viktigt, allt blir så mycke lättare om man planerar & följer de såklart.

* Bättra mig i skolan. Om jag gör det ovan kommer jag lyckas med den här punkten.

* Sist men inte minst få bättre kondition. Något som behös på min sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0