Livet är svårare än att gå i klackar.

Ibland kommer sådana(speciella) stunder då man önska man var gjord av pengar och vill ha allt så gärna att man skulle göra vad som helst, en sådan stund har jag just nu.

Skorna är från have2have och mittenparet J.Campbell.
Vad jag skulle köpt först om jag bara hade chansen:
1. En sista minutenresa till både mig och Felicia imorgon tillbaka till Marbella och komma tillbaka till skolstart.
2. Skulle klicka hem alla j*kla klackar jag såg nu när jag tittar omkring.
3. En stor fet säng och gjort mitt rum till paradis.
4. En enkel men ändå grym ljudanläggning, förstärkare så jag kan dunka loss med musik i mitt rum men vill även ha någon av dr. dre hörlurar, iof vem vill inte..

Kommentarer
Postat av: mf

för det första såå är jag så jävla sugen på att bara klicka hem den här resan såå vi kan sticka på direkten.. och sen vart kommer klackarna med träklcken ifrån?? skitsnygga. and jaa dr. dre hörlurarna måste vi inskaffa !!

2011-08-06 @ 19:01:46
URL: http://feliciafagerstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0