hungerspelen

Kompisarna tipsar, eller läser en bok som heter hungersspelen. Det är en serie av böcker. Är riktigt sugen på att läsa den jag också, har saknat en bok som man verkligen inte kan lägga ifrån sig och den verkar vara en sån bok.

Tyvärr tror jag att det är dags för mig att läsa en biografi om någon historisk person, som typ hm. . Napoleon. I alle fall om jag vill ha högre betyg i läsningsdelen i svenska. Och tyvärr så vill jag det.

Boken jag pratade tidigare om ska i alle fall komma ut i film. Men jag kommer vänta att se den tills jag läst alla tre böckerna. Jag älskar att skapa egna bilder och figurer i huvudet. Det är det som är roligast med att läsa böcker. Så jag kommer vänta att se filmen. Men efter jag läst ut böckerna kommer jag helt klart se filmen, då blir det en jättebra bokrecension också. Super!



trailen till filmen. hungerspelan - the hunger game

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0