min alldeles perfekta dag på stan igår

har har jag radat upp tre huvudsakliga punkter varför den var så perfekt:

* Jag tappar bort min plånbok(hittar den sedan efter att gått igenom en del affärer och frågat om den)

* Jag går rätt in i en glasruta, ett stort tjong lät det i en av stans glasrutor och inte bara några blickar riktades mot mig.

* Ett möte med en tjej på stan som är ganska ny i vårt lag:

Tjejen: Heej malin !
Jag: HEJ KLARA! Hahaha jag såg dig inte först!

tystnad

Tjejen:  Men jag heter Julia.

tystnad

Tjejen & jag: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA.

Kommentarer
Postat av: hamrin

hahahahahaha dör... stackars julia :D

2010-11-28 @ 19:17:52
URL: http://bbarahennes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0