det här är jag / mina favoriter / drömmar och mål

mitt fullständiga namn : Malin Ella Linnea Eneroth.
födelsedatum : 1995 05 16
tre ord som beskrkiver mig : det här var för svårt 

min favoritblogg :
Kissies.
min favoritserie : Desperate housewives(som går på tv nu), O.C.
min favoritlåt : Det går i perioder men MJ:s låtar tröttnar jag aldrig på.

länder jag varit i/länder jag vill till :
Findland, Danmark, Tyskland, England och Grekland/ USA, Frankrike och Thailand.
min dröm med livet : Gå ut gymnasiet med så pass bra betyg så jag kommer in på arkitekt/ingenjör linjen. Innan de vill jag iväg till USA och jobba som nanny i ett år. Sen vill jag lyckas inom mitt yrke och ha en bra och fin familj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0