JAG REKOMMENDERAR THE BODY SHOP BODY BUTTER


Måst bara rekommendera detta body från the body shop. Det är superduper bra, man får len och gosig hud direkt och långt frammåt och så luktar det superdupergott utan att få känslan att vara byggd av kemikalier. Jag vet inte om ni får den känslan men när jag har på mig billigt gott luktande body lotion känns det som att min hud gråter. Lite konstig beskrivning men det jag vill komma fram till att den är gjord av bra produkter som är bra för  huden, från naturen,  då lite dyrare för plånboken, 160:- tror jag den gick på. Men om ni har en tripp förbi stockholm är det halva priset nu, ligger på stora gatan. the body shop har också massa andra bra varor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0