fy f*n vad rädd jag var

Jag hade precis lagt undan boken igår och höll på att skunka ner i min lilla skönhetssömn då jag hör två jättehöga smällar. Jag visste inte vad jga skulle göra och tittade ut genom fönstret, jag gömde mig lite bakom gardinen så att om det var någon där ute skulle den inte se mig, för om det såg mig skulle den kanse vilja skjuta mig också.

Jag såg ingenting och kröp skakande ner unedr täcket, jag vågade inte ha en tå eller någon kroppsdel utanför täcket. Då hör jag ännu en till smäll och jag blir ännu räddare. Det måste varit så att de två första skotten sköt han för att döda men sen så rörde offret på sig och han fick lov att bärga av en till för att säkra en död. Jag ville gå till telefonen och ringa jojjo om hon också hört men jag vågade inte. Jag var extra rädd nu när jag sett scary movie. Till slut vågade jag tasssa upp och frågade urban vad det var som lät, då sa han att dom smällde smällare precis utanför. Jag smålog för mig själv och gick och lade mig igen, men lite rädd var jag fortfarande för jag visste inte om jag skulle tro vad han sa. OM det var en pistol som bärgat av skotten skulle det stå i tidningen på måndag.


//
kramisar maliN

Kommentarer
Postat av: johanna

OMG MALIN !!! JAG vA PÅ VÄG HEM FRÅN SÖZZI OCH DENISE OCH CASSIE HADE PRECIS VÄNT FÖR DE HADE FÖLJT MIG EN BIT. OCH NÄR JAG VAR VID DAGISET SÅ HÖR JAG VÄÄÄRSTA SMÄLLEN, DEN VA SKIT HÖG OCH DET EKADE ÖVER FAN HELA JÄVLA STÄLLET OCH DET KAN INTE HA VART EN SMÄLLARE FÖR DET VA JÄTTE HÖGT !! fÖR JAG GICK PÅ CYKELBANAN MOT SKOGEN BREVID DAGISET OCH TENNISPLAN, DU VET?!

2010-01-17 @ 19:57:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0