nattbloggning

Lite nattbloggning nu. Eller vet inte om det är natt eller kväll men för mig ä r det nog natt i alle fall, jag brukar sova nu vanligtvis. Jag kom hem från Borak för en halvtimme sen lite mer kanske. Blev ändrad klädsel och en rolig kväll så tack så myhcket för den.

Idag när jag duschade hörde jag någonting. Då fick jag för mig att det var någon som gick runt i vårt hem. Att det var någon som jobbade i en gruva och hade med sin hacka och skulle mörda mig. Sen så hördes det som om mamma ropade malin men jag brydde mig inte och då fick jag tanken att när jag kom ut sen så var det en lapp bredvid mamma som är död; du skulle lyssnat. Gud vilka läskiga tankar. Allt det här får jag av skräckfilmer. Även om jag inte har sett så många , kanske en hel och bitar av vissa och omslaget på filmer så tar jag upp allt läskigt ur allt jag ser. Så jajg blir rädd typ för allt. Nu är min lilla nattis bloggis slut och jag ska snart sova och förbereda mig inför morgondagens shopping haha. SOV GOTT

//kramisar maliN

Kommentarer
Postat av: emma

sv: oki hoppas du får en rolig dag ! :)

2010-02-07 @ 10:56:03
URL: http://emmsern.blogg.se/
Postat av: t u f f a a s t

Svar: Okej c:

Händer denna kväll då?



kram

2010-02-07 @ 12:41:44
URL: http://tuffaast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0