malin blir alltid glad av lite godis;D


bild~sommaren

Jag är inte så glad nu och var inte alls glad i morse. För det första har jag tappat bort en typ flytad silversak som ska sitta på mitt armband som jag älskade, jag kom på att jag glömt mina nycklar hos mamma och så har mina älsklingsjeans gått sönder. En stor katastrof, så jag ska ta med dom till syslöjden och laga dom, jag kommer inte bry mig vad någon säger allt för att göra så att jag kan använda dom istället. En sak som gjorde mig lite gladare var att det fanns godis på bussen i morse, malin <3 godis
Det blev en bild från i somras för att jag längtar så mycket.

//kramisar maliN


Kommentarer
Postat av: Filippez

SNYGG BILD :)

2010-02-18 @ 16:56:08
URL: http://filippez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0